Saturday, October 13, 2007

Sleepless in...Bucharest on heels

No ...actually no gorgeous heels this week, i mean dear God, did u see the weather outside? :)) si hai sa zicem k asta nu a fost kiar principalul impediment ci mai degraba faptul k ar fi fost practic imposibil sa mai port si tocuri and act accordingly i.e. elegant in conditii de 23 de ore de somn in 5 nopti :)). dar totul se poate si intinsa p un parchet prafuit intr-o camera goala, cu o sticla de vin goala langa tine si un fum p kre abia dc il mai percepi pentru ca sta sa inghetze, ajungi sa crezi k da, orice e posibil dc vrei, dc eshti in stare sa sacrifici cva, da lucruri inca sunt mai mult decat "oportunitati" daca nu exista o monotonie, ci mai degraba o rutina placuta, un ritual de care numai are nimeni habar pentru ca nu mai poate gandi nimeni in felul asta. paradoxal ajungi sa crezi k daca se vrea, ei bine, dc se vrea, pai se vrea undeva la nivel cosmic , sau se vrea pur si simplu coincidenta asta, o coincidenta nesfarshita, o coincidenta de ganduri, preferinte, obiceiuri stranii, melodii, pashi, mers, idei, nebunie. pentru prima oara kred ca scriu despre "the mirror effect" p kre nu am avut taria sa il abordez pana akum, despre care nu scriu in engleza, pentru k ar deveni cva eliptic, imposibil de inteles, un pik criptat, o mica perdea de cuvinte frumoase, care suna bine, care se brodeaza unul p altul acoperind ideea ciudata ce se insinueaza dincolo d minte. mi-aduc aminte ca atunci cand eram mica si abia incepusem sa inteleg c se petrece in jur cu destula precizie, ce e inexplicabil si d c e atat de fascinant, si despre zodii si despre cum sunt eu dintr-o carte, si despre... eram complet sigura k exista cineva out there kre e k mine (personality-wise at least) kre gandeshte kam k mine, kre simte c simt eu, care face cva fara k eu sa fiu nevoita sa articulez vreun cuvant, kre imi spune nu neaparat cele mai placute lucruri, ci mai degraba c ma doare cel mai tare, ceea c e cel mai greu d admis, cineva kre sa simta k m-am taiat si sa il doara k si p mine, cineva kre probabil sa traiasa cu, prin, ca mine....a twin. evident k in timp toata aceasta mica teorie in care credeam s-a lasat uitata din lipsa cuiva kre sa corespunda profilului makar intr-o anume masura, si, in cele din urma, a lasat loc unei alte idei, unei iluzii sublime de individualitate exacerbata, unui considerent k nu e nimeni k mine, si e foarte bine asha pentru ca asha e normal si singura dualitate posibila e in mine... desi parea un pic mai plauzibila, chiar conforma cu legile unei societati normale... evident k lucrurile au luat-o in sens invers, si cum necum, m-am trezit over and over and over again cu sentimentul ca ... i have a "mirror" in some respects...ok, in many respects, so far so that i remembered my old wish back then... ce e cel mai ciudat e k no matter how many things happen, ele par sa se reflecte dintr-o oglinda in alta si atat si nimeni nu mai pare conshtient de ele, nimeni nu realizeaza cum o coincidenta inrepetabila sau repetabila sau nu deja trece d coincidenta, cum un gand, o melodie, o viziune, o idee, un orgoliu, un pas, un neuron poate fi la fel d sucit pentru tine cum e pentru mine.
de foarte mult timp am fost reticenta sa scriu, sa vorbesc, sa admit asta pentru ca mi-era oarecum frica, o frica inexplicabila de genul mirajului c se destrama exact in fata ochior tai, sau visul p care il uiti cand incepi sa vorbeshti despre el... ceva de genul asta, dar akum e scris, e aici p blog, e aici si dc e aici si e despre asta imi amintesc despre un biblog " c va sa vina" candva si e scris si eu nu modific ceea c scriu si pana la urma oglinzile nu se sparg asha ushor, si dc e sa sparga nu cred k vrea nici unul 7 ani de ghinion ... si nu toti apreciaza ceai d martzipan cu lapte la 1 dimineatza. iustin... cu siguranta e primul post dedicat and acknowledged as such ... see ya ... pentru ca se poate, pentru ca stai aproape, pentru ca vrem.

No comments: