Sunday, June 3, 2007

Acceptable in the ...00'

Since when do we not fit into categories anymore? Did we ever? Despre a asculta depeche mode - strange love la 11 dimineatza sa iti plak si sa t iubeshti pentru k tu kiar nu incerci, nu t straduieshti sa nu t comformezi, si nu ai o obsesie impotriva rozului :)). De ce sa t complici sa fii cva c nu eshti, d c sa nu zbieri cu fiecare fibra din tine k eshti u? ma gandeam ieri cum poti sa treci d la tipik la atipik pentru generatia ta - nu k mi-as blama generatia aici, doar k ceea c s-a intamplat ieri cannot possibly qualify as a tag for us. Si uite cum sambata dimineatza, kum ne e obiceiul in ultima vreme, eu si iustin am chiulit d la prega d la romana *mai mult eu decat el, ptr k el nu mai merge* Evident k in plan era un Mec, o tigara, stam un pik d vorba si dupa aia la un bowling; toate bune si frumoase pana aici, insa dupa un cola si un suc d portocale, fum, soare, umbra, palavrageala si oameni trecand d jur imprejur, just begging to be analysed;))... descoperim k da nu avem cum sa jucam bowling - nu era nimeni akolo :-W AGAIN - c sa facem, c sa facem? omnia si mall deja ieseau din discutie si bulevardul era plin d copii kre "il inundau cu copilarie si muzica folclorica". concluzie: mergem la muzeul ceasului (era d mult in plan, dar park niciodata materializat) mai ales k Lordul nu il vazuse niciodata, si asa ne indreptam noi incet, incet prin caldura insuportabila spre ceasuri, multe ceasuri, ceasuri d buzunar, orologii, ceasuri d masa, ceasuri tablou, "ceasuri-vaza"...tic, tic, tic - there wasn't all that much ticking in there, very few were functional :)). oricum vizita a fost frumoasa si s-a dovedit a fi si un bun refugiu d atmosfera tipik Sahara d afara, iar in curtea muzeului erau banci, copaci, umbra si linishte, evident perfect pentru a planifica o spargere la mai sus amintitul muzeu, k doar nu are cine shtie c securitate; insa asta p viitor pentru k ne trebuie u crew profesionist :p

Moving on to the next hilarious scene cand vine un grup d copii cu invatzatoare probabil sa viziteze muzeul si o doamna sa asheaza cu noi p banca, sau mai bine zis ne ridica p noi cu tot cu banca throug her sheer proportions (not being mean here a da fost prea funny, k sa nu mentionez), ceea ce evident ne-a adus intr-un ras isteric, therefore ne-am retras cat d discret am putut si ne-am indreptat spre casa. ziua s-a continuat cu vreo 4 partide d table si inghetzata, iar eu am cashtigat cu 3-1 printr-un numar inexplicabil d duble, pentru kre mi s-a promis o revansha k sa imi iasa tablele din cap :)).

Concluzie:
  • cine se mai duce sambata dimineatza la muzeu? noi :D...duceti-va si voi e fun


  • cine mai joak table? noi...:D:D d c nu? mai schimbam rutina :p


  • cine comenteaza vestimentatia oamenilor p strada si muzica p care o asculta mai mult decat noi? nimeni :)) - e greu sa ajungi la nivelul asta, although we're not THERE yet.

No comments: