Wednesday, June 13, 2007

Sirop de ...ibuprofen

Nu shtiu exact c anume imi mai induce stari d ebrietate emotionala cateodata....dar se pare k azi a fost una dintre acel putine dati....si s-a intamplat "out in the open" with my best friends ... go figure. stand p o banca in park...dupa c in prealabil eu am deplans moartea plina d suferintza a elefantului Gaia- d akum 8 luni- am ajuns sa discutam alexandru lapushneanul - DA ala cu piramida, si cu domniile lui tiranice - *a nu se confunda cu kheops sau cva:))*. pana mea, nu shtiu cum sau d c am perceput eu lucrurile da am dat-o in plans - da, si eu plang; da se intampla rar; nu, nu am bocit propriu-zis :p. oricum ideea centrala aici e k nu am nici o treaba cand se face mishto d mine, kiar ma distrez foarte tare, dar azi well...i acted like a total nincompoop, si cik eu ma suparam p ei k imi explicau la romana...really now who in god's name does that? =)) anywayz i hate not being myself sometimes in special k azi mi se pare k i-am cam "speriat" -desi cuvantul nu e cel mai fericit ales- p iustin si p teo...to which i humblely apologise :*:*....prin reactia mea, which brings me to the other moment of the evening - d data asta akasa - cand am revazut nishte filmulete d vara trecuta cand am lasat o camera sa ne filmeze asha cum eram noi, stand d vorba, la un meci, facand mishto d emisiunile siropoase d la tv si d scandalurile din presa .....dapz noi :d. uitandu-ma am ajuns la concluzia k nu ne-am schimbat - si-a pus mishu ochelari intre timp :)), dar in rest nik - tot noi suntem, kiar daca d multe ori ajungem sa fim vazuti altfel d catre cei din jur: mai demni, mai maturi, mai plini d noi, mai "plangacioshi" decat ne-am fi imaginat, dar striclty speaking, nu tre sa cauti prea departe k sa vezi c am vazut eu p o caseta d 30 d min, sa iti aduci aminte d c ii iubeshti p fiecare in parte si nu ai vrea sa se mai termine filmul...

post dedicat : teo si iustin - pentru k fara voi nu as fi putut sa scriu si sa imi cumpar nurofen, sa invat la romana...si sa fim poate mai sentimentali makar intre noi (nush unde e acordul in prop asta da nu conteaza... luv ya guys, k doar altfel nu as fi plans:*)

1 comment:

greitheights said...

Bineinteles ca toata lumea plange inainte de bac,it's in the air :)